Royal Wedding Documentary

Desi au trecut deja 3 zile de la acest mare eveniment, eu tot inca am ramas sub impresii. Nunta regala a fost pentru mine ceva special pentru ca am facut partea din ea, pentru ca o sa pot sa le povestesc la copiii mei care vor invata despre Printul William si Printesa Ecaterina la orele de engleza. Mi-a facut o placere enorma sa fac acest documentar si tin la el foarte mult. Trebuia sa fie difuzat in cadrul emisiunii “Sare si Piper” de la JurnalTV dar din pacate, din cauza vacantei mici si a tuturor bank holidays pe care le-am avut, subiectul s-a cam epuizat. Trezirea la 3 dimineata, asteptarea de 6 ore in picioare la Buckingham, cearta cu tot security-ul pe care il avem in universitate pentru ca sa-mi deschida studio-urile de redactare la care nu am access, curajul de a filma in HD si de a scoate informatia de pe caseta mini dv, si apoi redactarea de 2,5 zile nu conteaza.  Faptul ca am fost acolo si m-am ales si cu o amintire frumoasa e tot ce conteaza !!! Va las sa vizionati primul meu documentar de 11 minute, aveti rabdare sa va uitati pyna la capat pentru ca sfyrshitul e cel mai frumos !!!

ENGLISH: Royal wedding documentary. I will summarise my impressions in a few words: amazing, exciting and beautiful. Amazing because I was there, I was part of history and I will remember that for my whole life and tell my kids about it. Exciting because I was a super duper huge event, I was so excited that I couldn’t sleep properly and that is why I left for Buckingham Palace at 3 AM. I am not as crazy as are those people that stayed there for 2-3 days. Thanks to my camera I could get a place in the first raw. Beautiful because I have never never in my life witnessed e a royal event, and this was a first for me. Beautiful tradition, beautiful couple and very beautiful bride. I loved the atmosphere they’ve created, I loved them, I still love them !!! From now on, I am oficially a super royal fan. Enjoy my documentary of 11 minutes. It is partly in romanian, partly in english, but the images are fantastic. It took me a hell of a lot of effort but it was worth it. Just enjoy and have patience to watch it until the end, because the end crowns the work. A shorter version of the original one. Enjoy !!!

One thought on “Royal Wedding Documentary

Leave a Reply

