Yardsale ‘Carnaval’

Yardsale. Pentru prima dată am avut ocazia să particip și eu la acest proaspăt eveniment la noi in Chișinau. Am fost foarte entuziasmată de email-ul care mi-a autorizat aplicația ca vânzator. Am vândut haine pentru copii si cosmetică, de branduri engleze ca: Marks&Spencer, Primark, Girl2Girl, L’Oreal, Maybelline etc. și inca mai am, așa că adresați-vă. Și am vândut foarte bine, cred ca cel mai bine🙂 Nu m-am așteptat că o sa fie atâta lume, și mai ales oameni de vârsta medie. Mi-au placut foarte mult toate floricele, cercelușii in forma de tort, harbuz, banane, capșunele, Mcdonalds😀, cupcakes împachetate f frumos, si toate alte chestioare mici si nemaipomenite. Muzica, bere, hotdogs, si o atmosferă incredibilă sâmbată la Orfeus, unde a avut loc Yardsale-ul. Pentru mici si mamici, tineri, profesoare, prieteni, rude , pentru toata lumea. Recomand cu voce tare si din tot sufletul acest unic eveniment, care le oferă acestor talentate fete ocazia să-și vanda creațiile. Urmariți pozele de mai jos si vă aștept la urmatorul Yardsale, daca îl mai prind:


Leave a Reply

